.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همگام با انتخابات مجلس نهم ؛
تب و تاب فعاليت نامزدها در تالش رضوانشهر ماسال
ضلع دیگر انتخابات کاندیدا هستند که انها نیز تعدادشان بسیار بالاست و وضعیت امروز انتخابات و وضع کاندیدا را شاید بتوان با جدول مسابقات لیگ فوتبال مقایسه کرد و قسمت بالا نشین و قسمت پایین نشین تقسیم کرد ...
تب و تاب فعاليت نامزدها در تالش رضوانشهر ماسال

با آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی تب انتخابات داغ تر شد هر چند خیلی از کاندیدا فعالیت خود را از ماه ها پیش اغاز نموده اند و در حال رایزنی با احزاب و مردم و مسولین بوده اند .
اما از دیروز کاندیدا ورود خود به انتخابات را رسما اعلام کردند انتخابات در تالش همواره با سایر نقاط متفاوت است مردم بیشتر دغدغه انتخابات را دارند و به طبع فعالیت انها نیز بسیار است و اکنون همه مردم تالش میدانند چه کسانی کاندیدا هستند و شدیدا پیگیر انتخابات هستند.

اما ضلع دیگر انتخابات کاندیدا هستند که انها نیز تعدادشان بسیار بالاست و وضعیت امروز انتخابات و وضع کاندیدا را شاید بتوان با جدول مسابقات لیگ فوتبال مقایسه کرد و قسمت بالا نشین و قسمت پایین نشین تقسیم کرد (چون اکثر کاندیدا فوتبالی هستند از مثال فوتبالی استفاده شد ) .
البته این با توجه به فعالیت کاندیدا است و چه بسا کاندیدایی با فعالیت بیشتر خود را به بالا برساند اما قسمت بالا نشین را میتوان به اقایان محمد یاری،حسن زاده ، رادمهر ،یوسفی، حق جو ،اصلانی ،شکری، اختصاص داد (ردیف نوشتن دلیل رتبه کسی نیست ) و ردیف پایین را به اقایان کریم اسلامدوست ،مهندس فرجی ،اسوبار ،آفتابی،و خانم ذوالفقاری اختصاص داد .
حال باید دید کاندیدا چه برنامه ای برای ادامه فعالیت دارند حتی فعالیت قسمت بالانشین نیز از سایرین بیشتر است اجمالا اگر وضعیت تک تک انها را بیان داریم:

1- جناب محمدیاری که 3 دوره است نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی توانسته برای خود طرفداران ثابتی ذاشته باشد و امروز هم میشود برای او رای ثابتی کنار گذاست او در بازار تبلیغات مانند سایرین وارد نمی شود و زیاد خود را وارد تبلیغات علنی نمی کند.

2- دکتر منصور یوسفی : او که سابقا رییس دانشگاه پیام نور تالش بود بسیاری از جوانان تحصیلکرده را همراه خود کرده است و او تالشی اصیل است سابقه یک دوره شورای شهر تالش را دارد او پژوهشگر جوان و فعالی است.

3- احسن الله رادمهر : جناب رادمهر نیز از کسانی است که از خیلی وقت پیشها فعالیت خود را اغاز کرده و طرفدارانی را جذب نموده و کار های خیر او از قبیل ساخت مدرسه و مسجد زبانزد مردم است او نیز طرفداران زیادی را جذب نموده است او اقتصاد دان است.

4- اسماعیل حسن زاده : او که دوره پیش به اختلاف حدود 300 رای نتوانست به مجلس راه یابد و نفر دوم شد اکنون رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است او نیز طرفداران زیادی دارد که او را برای امدن سخت تحت فشار قرار داد هاند و خود او بار ها اعلام کرده برای امدن میلی ندارم حال باید دید او ثبت نام خواهد کرد یا خیر .

5- جناب حقجو: وی بازنشسته وزارت اطلاعات می باشد و دارای مدرک لیسانس است او اولین کسی است که این دوره وارد انتخابات شد و طرفداران زیادی جمع کررده است و بدون حاشیه به کار خود ادامه میدهد.

6- جناب اصلانی: او دوره پیش نیز کاندیدا بود و نتوانست موفق شود او این دوره نیز وارد انتخابات شده و فوق لیسانس حقوق است او اخیرا فعالیت خود را بیشتر کرده است.

7- محمود شکری: جناب شکری که مشاور وزیر اقتصاد نیز هست در سمت های مختلف بوده و موفق نیز بوده او بسیار مومن ومتعهد است.

8- خانم ذوالفقاری : او نیز اخیرا وارد انتخابات شده و برای تالش وارد شدن یک خانم تازگی دارد یک نیروی جوان است که با برنامه ریزی و گروهی وارد انتخابات شده و اخیرا فعالیت خود را در منطقه اغاز کرده.

9- کریم اسلامدست : او پسر عموی عسگر اسلامدوست نماینده دوره ششم تالش در مجلس است او بسیار جوان و دانشگاهی است.

10- دکتر اسوبار : وی شورای شهر هشتگر می باشد و در هشتگرد دارای محبوبیت است و فعالیت ورزشی نیز داشته.

11- مهندس فرجی : وی کارشناس منابع طبیعی است و از خیلی وقت پیشها اعلام امادگی کرده است.

12- مصلحت افتابی:ایشان دوره پیش نیز کاندیدا بودند که رای بسیار کمی اوردند و به گفته خودشان دوره پیش فقط برای شناساندن خود به مردم امده بود و این دوره با برنامهع ریزی کانل امده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 دي 1390
فقط عمه من شرکت نکرده!اخه یک صندلی و این همه هیاهو؟! کله گنده هاش عددی نیستند چه برسد به این ننه مرده ها! خداوند موقع خلقت موجودات درست در بالای بدنشان قسمتی خلق کرده به اسم کله! توی این کله هم مغز ریخته!!! ملت!! یه خرده ازاین بخش از بدنتان کار بگیرید!! آکبند نذاریدش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.